МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН НАПРЯМКУ «ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ»

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2663-4023.2018.1.7385

Ключові слова:

інтернет речей, вбудовані системи, методика викладання, навчальна проектна діяльність, віддалені лабораторії

Анотація

В роботі здійснено огляд комп’ютерних технологій Інтернету речей, короткий аналіз складу і структури інтернету речей, розглянуто властивості і особливості роботи і проектування вбудованих систем керування, як основної складової Інтернету речей. Досліджено запити ІоТ-індустрії щодо випускника закладу вищої освіти, а саме: наявність розуміння структури і процесів в екосистемі, в якій розвиваються виробники компонентів, постачальники готових систем і компанії-інтегратори; володіння системним, цілісним підходом до аналізу і оцінки ситуації та вирішення проблеми; відкритість до нових знань, ідей і технологій; вміння організовувати власну діяльність та виконувати проекти у складі групи, ефективно спілкуватись із замовником, формулювати технічне завдання, розробляти план його виконання, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт, представляти результати роботи й обґрунтовувати запропоновані рішення. З огляду на це вивчено ключові питання і проблеми викладання окремих дисциплін напрямку ІоТ та шляхи їх вирішення. Показано, що ефективним є проектне навчання, для реалізації якого було розроблено спеціальний алгоритм створення вбудованих комп’ютерних засобів ІоТ для його використання студентами в процесі вивчення відповідних дисциплін і створення власних проектів. Він характеризується тим, що передбачає дослідження більшості найвідоміших технологій та умов їх застосування і охоплює усі етапи проектування, які використовуються у виробництві. Описано впровадження отриманих результатів досліджень в Київському університеті імені Бориса Грінченка для підготовки фахівців спеціальності «Комп’ютерні науки» в рамках дисциплін «Фізичні процеси в обчислювальних системах» та «Технології проектування вбудованих комп’ютерних систем».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Vadym O. Abramov, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри кафедри комп’ютерних наук і математики

Oksana S. Lytvyn, Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат фізико-математичних наук, старший науковий співробітник, завідувач кафедри кафедри комп’ютерних наук і математики

Downloads


Переглядів анотації: 675

Опубліковано

2018-09-27

Як цитувати

Abramov, V. O., & Lytvyn, O. S. (2018). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН НАПРЯМКУ «ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ». Електронне фахове наукове видання «Кібербезпека: освіта, наука, техніка», 1(1), 73–85. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2018.1.7385