ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ТА ОСНОВІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ВІРТУАЛЬНИХ ЦИФРОВИХ АСИСТЕНТІВ

Ключові слова: віртуальний асистент; машинне навчання; концептуальна модель; сутність; атрибут; програмне забезпечення.

Анотація

В статті проаналізовані основні аспекти створення віртуальних асистентів, що входять до складу інтелектуальних комп’ютерних програм – системи штучного інтелекту (ШІ). Основним завданням «штучного інтелекту» є забезпечення ефективної комунікації інтелектуальних робото-технічних систем (в том числі і безпілотні транспортні засоби) з людиною. Основою вищезазначеного виступає глибинне навчання (систематизований машинний переклад, розпізнавання мови, обробка складних текстів на природних мовах, комп'ютерний зір, автоматизація керування автомобілем та ін.). Складну систему машинного навчання можна охарактеризувати застосуванням моделей нейронних мереж, що імітують роботу інтелектуальних здібностей людини. Будь-яка модель нейронної мережі навчається та формує свій досвід на опрацюванні великих наборів даних, таким чином, вона набуває деяких «навичок», але, яким чином вона їх використовує – для інженерів й досі залишається це гострим питанням, що стає однією з найважливіших проблем для багатьох додатків глибинного навчання. Головна причина полягає в тому, що така модель є формальною та без розуміння логіки власних дій, що виконуються нею. Тут постає питання: чи можливо підвищити рівень довіри до таких систем, що побудовані на основі машинного навчання? Алгоритми машинного навчання представляють собою складні математичні описи і процедури та надають зростаючий вплив на життя людей. Оскільки рішення все більше визначаються алгоритмами, вони стають менш прозорими і зрозумілими. Виходячи з вище вказаного, в роботі розглянуто питання технологічної складової та процеси алгоритмізації віртуальних цифрових асистентів, проведено інформаційне моделювання на основі концептуальної моделі взаємодії віртуального асистента з базою даних та проаналізовані сфери застосування та подальшого розвитку ІТ-сфери.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Vorobienko P.P., Punchenko О.P. (2010). The theoretical foundations of the formation of modern information civilization. Philosophy and Social Sciences: Scientific Journal, (1), p. 65-71. https://elib.bsu.by/handle/123456789/7965.

Vorobienko P.P., Nikityuk L.A., Reznіchenko P.І. (2010). Telecommunication and information networks. SAMMIT-BOOK.

Sutton R. and Barto A. (2012). Reinforcement Learning an Introduction. The MIT Press Cambridge, Massachusetts London, England.

Spasiteleva S., Buriachok V. (2018). Perspectives for development of blockchain applications in Ukraine. Cybersecurity: education, science, technique, 1(1), p. 35-48. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2018.1

Heineman D., Pollis G., Selkov S. (2017). Algorithms. Reference with examples on С, С++, Java and Python. (Selkov S., Eds.). Williams Publishing House. (The original has been published at 2017).

Poibeau Th., Saggion H., Piskorski J. (2013). Multi-source, multilingual information extraction and summarization, Theory and Applications of Natural Language Processing, Springer-Verlag (Yangarber R., Eds.). Berlin–Heidelberg.

Fowler M. (2007). Architecture of corporate software applications. Williams Publishing House.

Jing H., Haihong E., Guan L., Jian D. (2011). Survey on NoSQL database. Pervasive Computing and Applications (ICPCA), 6th International Conference, p. 363–366. https://doi.org/10.1109/ICPCA.2011.6106531

Chan W. (2017). Python: application creation. Professional Library. Williams Publishing House.

Deep Learning Market by Application (Image Recognition, Signal Recognition, Data Mining), Offering (Hardware (Von Neumann and Neuromorphic Chip), and Software), End-User Industry, and Geography – Global Forecasts to 2022 / Markets and Markets. https://www.marketsandmarkets.com/pdfdownloadNew.asp?id=107369271


Переглядів анотації: 54
Завантажень PDF: 20
Опубліковано
2020-09-24
Як цитувати
[1]
O. Tsyra, N. Punchenko, і O. Fraze-Frazenko, «ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ТА ОСНОВІ НАПРЯМКИ РОЗВИТКУ ВІРТУАЛЬНИХ ЦИФРОВИХ АСИСТЕНТІВ», Кібербезпека: освіта, наука, техніка, вип. 1, вип. 9, с. 140-148, Вер 2020.