ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ КОНФЛІКТІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ЗСУ ЗА ДОПОМОГОЮ ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2663-4023.2023.20.164173

Ключові слова:

системи імітаційного моделювання; командно-штабні навчання; конфлікт; суперечність; інформаційний конфлікт; система безпеки

Анотація

Країна перебуває в стані війни, що вимагає швидкого навчання військових підрозділів із залученням компетентного особового складу військовослужбовців, які вже мають відповідну індивідуальну підготовку, у поєднанні із інформаційними системами тренування та відпрацювання бойових завдань як на полі бою, так і за допомогою систем імітаційного моделювання. Встановлено, що впровадження сучасних інформаційних технологій та засобів імітаційного моделювання у систему бойової та оперативної підготовки підрозділів дозволяє досягти значного зниження фінансових витрат при одночасному підвищені якості підготовки військ. Досліджено, що високий рівень інтенсивності навчально-бойової діяльності забезпечується, за рахунок застосування сучасних систем моделювання бойових дій, які дають змогу командирам та штабам відпрацювати навчальні завдання із залученням мінімально необхідної кількості особового складу, техніки та коштів, а також відпрацьовувати всі поставлені завдання віддалено в режимі реального часу. Визначено, що існує потреба в удосконаленні системи підготовки підрозділів ЗС України шляхом нарощування можливостей систем імітаційного моделювання та об’єктивного контролю ведення бойових дій, а саме використання системи HOME STATION INSTRUMENTATION TRAINING SYSTEM (США) із забезпеченням безпечної передачі даних до командних пунктів або пунктів бойового управління усіх задіяних при цьому підрозділів. Встановлено, що важливим залишається питання розробки програмного забезпечення, що дозволить об’єднати всі системи в одну базу даних в реальному часі, із врахуванням безпеки передачі даних та безконфліктної взаємодії всіх систем.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Zhdanova, Y., Spasiteleva, S., Shevchenko, S. (2019). APPLICATION OF THE SECURITY.CRYPTOGRAPHY CLASS LIBRARY FOR PRACTICAL TRAINING OF SPECIALISTS FROM THE CYBER SECURITY. Electronic Professional Scientific Edition «Cybersecurity: Education, Science, Technique», 4(4), 44–53. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2019.4.4453

Buriachok, V. L., Shevchenko, S. M., Skladannyi, P. M. (2018). Virtual Laboratory for Modeling of Processes in Informational and Cyber Securities as a form of Forming Practical Skills of Students. Electronic Professional Scientific Edition «Cybersecurity: Education, Science, Technique», 2(2), 98–104. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2018.2.98104

Buriachok, V., Shevchenko, S., Zhdanova Y., Skladannyi, P., (2021). INTERDISCIPLINARY APPROACH TO THE DEVELOPMENT OF IS RISK MANAGEMENT SKILLS ON THE BASIS OF DECISION-MAKING THEORY. Electronic Professional Scientific Edition «Cybersecurity: Education, Science, Technique», 3(11), 155–165. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2021.11.155165

Rusnak, I.S., Shevchenko, V.L., Artemov, Yu.I. (2002). Metodolohichni zasady stvorennia intehrovanoi navchalno-trenuvalnoi systemy operatyvnoi ta boiovoi pidhotovky viisk. Nauka i oborona, 2, 29-35.

Kazmirchuk, R.V. (2012). Obgruntuvannia propozytsii shchodo vprovadzhennia v protses boiovoi pidhotovky form i metodiv navchannia, zasnovanykh na vykorystanni suchasnykh system imitatsiinoho modeliuvannia. NDR, ASV.

Maistrenko, O. V., Bubenshchykov, R. V., Stetsiv, S. V. (2020). Zastosuvannia zasobiv imitatsiinoho modeliuvannia u protsesi pidhotovky maibutnikh ofitseriv zbroinykh syl Ukrainy do vykonannia sluzhbovykh oboviazkiv. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 75(1), 186-201.

Zaika, L.A., Lavrinchuk, O.V., Krainov, V.O. (2021). Vykorystannia mozhlyvostei zasobiv imitatsiinoho modeliuvannia boiovykh dii u khodi praktychnoi pidhotovky orhaniv viiskovoho upravlinnia. Interaktyvni modeli rozvytku naukovo-osvitnoho prostoru u sferi bezpeky ta oborony, 3(42), 89-96.

Shevchenko, S.M., Skladannyi, P.M., Nehodenko, O.V., Nehodenko, V.P. (2022). Doslidzhennia prykladnykh aspektiv teorii konfliktiv u systemakh bezpeky. Kiberbezpeka: osvita, nauka, tekhnika, 2(18), 150-162. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2022.18.150162

Zalcman, L, Blacklock, J., Foster, K., Lawrie, G. (2012). An Air Operations Division Live, Virtual and Constructive (LVC) Corporate Interoperability Standards Development Strategy. Fishermans Bend, Vic. : Defence Science and Technology Organisation, 74-77.

Gourley, S. R. (2012). Homestation Instrumentation Training System. ARMY.

Bocetta, S. Resolving the Conflict Between Availability and Security in IT. https://securityboulevard.com/2022/08/resolving-the-conflict-between-availability-and-security-in-it/

Alkubaisy, D. (2021). A Framework Managing Conflicts between Security and Privacy Requirements. https://research.brighton.ac.uk/files/25764156/Alkubaisy_Thesis.pdf

Boonstra, A., Jan de Vries. (2015). Information system conflicts: causes and types. International Journal of Information Systems and Project Management, 3(4), 5-20. https://doi.org/10.12821/ijispm030401

Schmitt, M. (2012). Classification of Cyber Conflict. Journal of Conflict and Security Law, 17(2), 245– 260. https://doi.org/10.1093/jcsl/krs018

Shevchenko, S., Zhdanova Y.., Spasiteleva, S. (2023). MATHEMATICAL METHODS IN CYBERSECURITY: CATASTROPHE THEORY. Electronic Professional Scientific Edition «Cybersecurity: Education, Science, Technique», 3(19), 165–175. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2023.19.165175

Downloads


Переглядів анотації: 127

Опубліковано

2023-06-29

Як цитувати

Негоденко, В. (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ КОНФЛІКТІВ У СИСТЕМІ НАВЧАННЯ ЗСУ ЗА ДОПОМОГОЮ ІМІТАЦІЙНОГО МОДЕЛЮВАННЯ . Електронне фахове наукове видання «Кібербезпека: освіта, наука, техніка», 4(20), 164–173. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2023.20.164173