АУДИТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ – ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2663-4023.2018.1.8693

Ключові слова:

аудит, інформаційна система, інформаційна безпека

Анотація

У статті розглядається поняття аудиту інформаційної безпеки в організації, наведено його види та основні етапи. У загальному випадку аудит безпеки, незалежно від форми його проведення, складається з чотирьох основних етапів, на кожному з яких виконується певне коло робіт. У статті окреслено основні етапи організації процесу проведення аудиту інформаційної безпеки в рамках аудиту бізнесу як сучасної концепції на аудит в цілому. Розкрито особливості кожного з позначених етапів, і дані рекомендації по їх здійсненню. Результатом запропонованого підходу до аудиту інформаційної безпеки є комплексна модель аудиторського циклу в рамках аудиту бізнесу, що дозволяє здійснювати дослідження зазначеної предметної області, що є основою підготовки інформації для прийняття оптимальних управлінських рішень. Зменшення ризику за рахунок додаткових організаційних і технічних засобів захисту, що дозволяють знизити ймовірність проведення атаки або зменшити можливі збитки від неї. Викладена інформація дозволить оцінити поточну інформаційну безпеку свого підприємства і прийняти рішення про проведення аудиту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Yanina Vl. Roy, Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат технічних наук, доцент кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки 

Nataliia P. Mazur, Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки

Pavlo M. Skladannyi, Київський університет імені Бориса Грінченка

Старший викладач кафедри інформаційної та кібернетичної безпеки

Downloads


Переглядів анотації: 1684

Опубліковано

2018-09-27

Як цитувати

Roy, Y. V., Mazur, N. P., & Skladannyi, P. M. (2018). АУДИТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ – ОСНОВА ЕФЕКТИВНОГО ЗАХИСТУ ПІДПРИЄМСТВА. Електронне фахове наукове видання «Кібербезпека: освіта, наука, техніка», 1(1), 86–93. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2018.1.8693