ЗАСТОСУВАННЯ СЕРЕДОВИЩА NI MULTISIM ПРИ ФОРМУВАННІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 125 «КІБЕРБЕЗПЕКА»

Ключові слова: практичні навички, компетенції інженерно-технічного захисту інформації, віртуальна лабораторія, система Multisim

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування та розвитку практичних навичок студентів спеціальності 125 «Кібербезпека». Здійснено аналіз фахових компетентностей майбутніх фахівців з кібербезпеки, зокрема, пов’язаних з технічним захистом інформації. Доведено, що використання у навчальному процесі віртуальних лабораторій сприяє підвищенню ефективності освітнього процесу і дозволяє сформувати та удосконалити фахові компетенції майбутнього інженера з кіберзахисту. Освіта стає практично-орієнтованою.

Розглянуто можливості віртуального лабораторного практикуму на базі середовища NI Multisim при вивченні дисциплін «Теорія кіл і сигналів в інформаційному та кіберпросторах», «Компонентна база та елементи схемотехніки в системах захисту інформації», «Сигнали та процеси в системах захисту інформації». Система Multisim використовуються як складова підготовки майбутніх фахівців з кібербезпеки в Київському університеті імені Бориса Грінченка та на практиці довела свою ефективність.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Operational information of the State Special Communications Service on the protection of state information resources for the period from August 26 to September 1, 2020. [Electronic resource]. Available: https://www.cip.gov.ua/ua/news/operativna-informaciya-derzhspeczv-yazku-shodo-zakhistu-derzhavnikh-informaciinikh-resursiv-za-period-z-26-serpnya-po-01-veresnya-2020-roku [02.09.2020].

Yu. Sachuk, "Regulatory framework for providing training for cybersecurity and information security professionals", Youth and the market. №12 (167). Pp. 45-50, 2018.

110 Must-Know Cybersecurity Statistics for 2020. [Electronic resource]. Available: https://www.varonis.com/blog/cybersecurity-statistics/ [02.09.2020].

2017 ISSA ESG Survey Results [Electronic resource]. Available: https://www.members.issa.org/page/2017_issaesg_surv [02.09.2020].

Pedagogical Press (2018). The training of cybersecurity professionals should be practice-oriented. [Electronic resource]. Available: https://pedpresa.ua/169818-pidgotovka-fahivtsiv-izkiberbezpeky-maye-buty-praktychno-oriyentovanoyu.html [09.06.2020].

V. L. Buryachok and S.M. Shevchenko and P.М. Skladannyi, "Virtual laboratory for modeling processes in information and cybersecurity as a means of forming practical skills of students", Cybersecurity: education, science, technology. № 2 (2). Pp. 98-104, 2018.

S. Melnyk, "Conceptual foundations of the organization of professional training of future specialists in cybersecurity", Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. № 10 (64). Pp. 79-88, 2016.

V. Buryachok and V. Bogush, "Recommendations for the development and implementation of a model of professional competencies in the field of training for the national cybersecurity system", Information security. №2 (20). Pp. 72-78, 2018.

Educational and professional program. 125.00.01. Security of information and communication systems for first (bachelor's) level of education. Borys Grinchenko Kyiv University. 2018. [Online]. Available: http://kubg.edu.ua/images/stories/Departaments/vstupnikam/fitu/2018/2019_bak_op_kiber.pdf [09.06.2020].

I.A. Tverdokhlib, "Teaching physical and technical disciplines of future teachers of computer science using computer modeling", Scientific Journal of NPU named after MP Drahomanov. Series 2: Computer-based learning systems. - 2015. - № 17. - P. 127-132. Available: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_17_24 [09.06.2020].

Herniter M.E. Electronic modeling in Multisim / ME Herner. - М .: DVK, 2010. - 488 p.

V.V. Makarenko, "Using NI Multisim to explain the processes of demodulation of AM signals", Physical and Mathematical Education (FMO). № 1 (19). Pp. 122-129, 2019. p.


Переглядів анотації: 41
Завантажень PDF: 20
Опубліковано
2020-09-24
Як цитувати
[1]
V. Buriachok, N. Korshun, S. Shevchenko, і P. Skladannyi, «ЗАСТОСУВАННЯ СЕРЕДОВИЩА NI MULTISIM ПРИ ФОРМУВАННІ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 125 ‘КІБЕРБЕЗПЕКА’», Кібербезпека: освіта, наука, техніка, вип. 1, вип. 9, с. 159-169, Вер 2020.