МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ МЕТОДІВ МІКРОНАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2663-4023.2024.25.344354

Ключові слова:

інформаційна система; мікронавчання; моделювання.

Анотація

У часи, коли досить важко передбачити перешкоди, що можуть постати перед працівниками підприємств всього світу, особливої актуальності набувають засоби, що сприяють налагодженню робочого процесу як в класичних офісних приміщеннях, так і, за необхідності, спрощують перехід в дистанційний формат. Тому, з метою налагодження стабільної роботи за будь-яких умов, існує тенденція постійного розвитку наявних технологічних рішень та підходів до оптимізації і автоматизації рутинних процесів для працівників багатьох сфер і, зокрема, сфери освіти. Також відбувається постійний пошук нових шляхів та методів вирішення задач з урахуванням потреб користувачів та умов, що склалися і це спонукає до подальших досліджень, які можуть спростити та покращити виконання потрібних завдань учасниками освітнього процесу. Відповідно, у статті описано методи підвищення ефективності навчального процесу з урахуванням особливостей формату навчання та підходів, що є найбільш дієвими  в умовах, які постійно змінюються. Розглянуто особливості мікронавчання та методи впровадження ключових принципів цієї методики у процесі організації навчально-методичного забезпечення закладу вищої освіти. На основі вищезазначених принципів створено модель інформаційної системи, описано концепцію, функціональні та нефункціональні вимоги до неї, а також побудовано діаграми прецедентів, активностей та послідовностей. Зазначено методи, стратегії та найкращі практики, які допоможуть покращити організацію інформаційного наповнення системи, пришвидшити пошук потрібних матеріалів у випадку необхідності та захистити дані від випадкового або навмисного пошкодження. Висвітлено оптимальні шляхи створення системи з огляду сумісності та способів інтеграції з відомими програмними рішеннями, а також проаналізовано підхід до подальшого розвитку та вдосконалення основних характеристик.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Manifesto for Agile Software Development. (n. d.). Basic principles of the Agile manifesto. https://agilemanifesto.org/iso/uk/principles.html

Yanenko, Ya. (2024). Using microsoft teams in online learning of students: Methodical aspect. Information Technologies and Learning Tools, 100(2), 72–91. https://doi.org/10.33407/itlt.v100i2.5508

Manifesto for Agile Software Development. (n. d.). Agile manifesto for software development. https://agilemanifesto.org/iso/uk/manifesto.html

Ateş, H. (2020). Using information systems and technologies in higher education institutions. International Journal of Research -GRANTHAALAYAH, 7(10), 222–232. https://doi.org/10.29121/granthaalayah.v7.i10.2019.390

Briney, K., Coates, H., & Goben, A. (2020). Foundational practices of research data management. Research Ideas and Outcomes, 6. https://doi.org/10.3897/rio.6.e56508

Havrylyshyn, А., Dmytrenko, T., Derkach, T., & Dmytrenko, A. (2019). Development of informational system for the electronic educational and methodical complex of the discipline. Control, navigation and communication systems. Collection of scientific papers, 4(56), 35–39. https://doi.org/10.26906/sunz.2019.4.035

Jarrah, A. M., Wardat, Y., Fidalgo, P., & Ali, N. (2024). Gamifying mathematics education through Kahoot: Fostering motivation and achievement in the classroom. Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 20, 010. https://doi.org/10.58459/rptel.2025.20010

Lim, G. F. C., Abdul Jalil, N., Awang Hidup, D. S., Omar, M., Kamaruzaman, F. M., & Abd Majid, M. Z. (2023). The use of google forms in teaching and learning based on teachers’ perspective. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 13(12). https://doi.org/10.6007/ijarbss/v13-i12/20221

Samala, A. D., Bojic, L., Bekiroğlu, D., Watrianthos, R., & Hendriyani, Y. (2023). Microlearning: Transforming education with bite-sized learning on the go—insights and applications. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 17(21), 4–24. https://doi.org/10.3991/ijim.v17i21.42951

Smith, J. (2023). Data governance strategies for maintaining data integrity. https://doi.org/10.5281/zenodo.8415852

Downloads


Переглядів анотації: 51

Опубліковано

2024-09-25

Як цитувати

Харченко, О., & Лягера, А. (2024). МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ МЕТОДІВ МІКРОНАВЧАННЯ. Електронне фахове наукове видання «Кібербезпека: освіта, наука, техніка», 1(25), 344–354. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2024.25.344354