МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ МЕТОДІВ МІКРОНАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2663-4023.2024.25.344354Ключові слова:
інформаційна система; мікронавчання; моделювання.Анотація
У часи, коли досить важко передбачити перешкоди, що можуть постати перед працівниками підприємств всього світу, особливої актуальності набувають засоби, що сприяють налагодженню робочого процесу як в класичних офісних приміщеннях, так і, за необхідності, спрощують перехід в дистанційний формат. Тому, з метою налагодження стабільної роботи за будь-яких умов, існує тенденція постійного розвитку наявних технологічних рішень та підходів до оптимізації і автоматизації рутинних процесів для працівників багатьох сфер і, зокрема, сфери освіти. Також відбувається постійний пошук нових шляхів та методів вирішення задач з урахуванням потреб користувачів та умов, що склалися і це спонукає до подальших досліджень, які можуть спростити та покращити виконання потрібних завдань учасниками освітнього процесу. Відповідно, у статті описано методи підвищення ефективності навчального процесу з урахуванням особливостей формату навчання та підходів, що є найбільш дієвими в умовах, які постійно змінюються. Розглянуто особливості мікронавчання та методи впровадження ключових принципів цієї методики у процесі організації навчально-методичного забезпечення закладу вищої освіти. На основі вищезазначених принципів створено модель інформаційної системи, описано концепцію, функціональні та нефункціональні вимоги до неї, а також побудовано діаграми прецедентів, активностей та послідовностей. Зазначено методи, стратегії та найкращі практики, які допоможуть покращити організацію інформаційного наповнення системи, пришвидшити пошук потрібних матеріалів у випадку необхідності та захистити дані від випадкового або навмисного пошкодження. Висвітлено оптимальні шляхи створення системи з огляду сумісності та способів інтеграції з відомими програмними рішеннями, а також проаналізовано підхід до подальшого розвитку та вдосконалення основних характеристик.
Завантаження
Посилання
Manifesto for Agile Software Development. (n. d.). Basic principles of the Agile manifesto. https://agilemanifesto.org/iso/uk/principles.html
Yanenko, Ya. (2024). Using microsoft teams in online learning of students: Methodical aspect. Information Technologies and Learning Tools, 100(2), 72–91. https://doi.org/10.33407/itlt.v100i2.5508
Manifesto for Agile Software Development. (n. d.). Agile manifesto for software development. https://agilemanifesto.org/iso/uk/manifesto.html
Ateş, H. (2020). Using information systems and technologies in higher education institutions. International Journal of Research -GRANTHAALAYAH, 7(10), 222–232. https://doi.org/10.29121/granthaalayah.v7.i10.2019.390
Briney, K., Coates, H., & Goben, A. (2020). Foundational practices of research data management. Research Ideas and Outcomes, 6. https://doi.org/10.3897/rio.6.e56508
Havrylyshyn, А., Dmytrenko, T., Derkach, T., & Dmytrenko, A. (2019). Development of informational system for the electronic educational and methodical complex of the discipline. Control, navigation and communication systems. Collection of scientific papers, 4(56), 35–39. https://doi.org/10.26906/sunz.2019.4.035
Jarrah, A. M., Wardat, Y., Fidalgo, P., & Ali, N. (2024). Gamifying mathematics education through Kahoot: Fostering motivation and achievement in the classroom. Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 20, 010. https://doi.org/10.58459/rptel.2025.20010
Lim, G. F. C., Abdul Jalil, N., Awang Hidup, D. S., Omar, M., Kamaruzaman, F. M., & Abd Majid, M. Z. (2023). The use of google forms in teaching and learning based on teachers’ perspective. International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences, 13(12). https://doi.org/10.6007/ijarbss/v13-i12/20221
Samala, A. D., Bojic, L., Bekiroğlu, D., Watrianthos, R., & Hendriyani, Y. (2023). Microlearning: Transforming education with bite-sized learning on the go—insights and applications. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 17(21), 4–24. https://doi.org/10.3991/ijim.v17i21.42951
Smith, J. (2023). Data governance strategies for maintaining data integrity. https://doi.org/10.5281/zenodo.8415852
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Олександр Харченко, Анастасія Лягера
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.