ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID'19 НА СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ В НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2663-4023.2021.13.102112

Ключові слова:

пандемія, комунікації, студенти опитування

Анотація

Сьогодні, в епоху пандемії Covid’19 люди повинні планувати своє майбутнє з урахуванням специфіки нових відношень – нової специфіки комунікацій, організації праці тощо. Кожна галузь має як спільні проблеми, так і свої специфіки. У цій роботі досліджується специфіка освітньої галузі (проблематика вищої освіти в Україні) у сфері інформаційних технологій. Зокрема, досліджується вплив дистанційного режиму навчання на пошук роботи та можлива зміна пріоритетів, що могла виникнути впродовж дистанційного режиму навчання та дистанційної комунікації з одногрупниками. Дослідження ґрунтується на опитуванні студентів 3го курсу комп’ютерних наук НУ ЛП. Опитування містить 15 запитань, згрупованих в три підгрупи: суб’єктивне відчуття процесу навчання, суб’єктивне відчуття до вибору професії, суб’єктивне відчуття безпеки Інтернету. Опитування проведено в цільовій групі найбільш активної частини на суспільства. Відповіді в групі навчання показують рівень задоволення студентами процесом навчання і переконаності у якості навчання. Відповіді в групі: працевлаштування вказують на рівень того як ринок бачить перспективність навчання за спеціальністю комп’ютерні науки. Відповіді в групі кібернетична безпека відношення молодих людей (студентів комп’ютерних наук) до забезпечення кібернетичного зв’язку на рівні держави. Дослідження забезпечення інтернетом на рівні університету не проводилося. Результати роботи візуалізовано та представлено як графіками, так і в абсолютних та відносних величинах. З проведеного дослідження можна оцінити рівень стійкості спеціальностей комп’ютерних наук до проблем викликаних пандемією, зокрема дистанційне навчання та дистанційна робота у IT-фірмах. Для посилення результатів проаналізовано динаміку наборів абітурієнтів за кілька років. У звіті за 2021 рік ми бачимо, що кількість першокурсників збільшилася в ІКНІ поступило цього року 1130 студентів. 100% з опитаних студентів, які працювали під час пандемії в приватних IT секторі інформаційних технологій працювали дистанційно і отримували повну зарплату, що також показує стійкість спеціальності до викликів пандемії (такий режим дозволяє зменшити ризики та поширенню ризиків).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Zhang, D., Hu, M., & Ji, Q. (2020). Financial markets under the global pandemic of COVID-19. Finance Research Letters, 36, 101528.

Dolbnieva, D. V. (2020). Vplyv COVID-19 na ekonomiku krain svitu. Problemы эkonomyky, (1 (43)), 20-26.

Bodnar, O. A., Khorenzhenko, V. V., & Tatarenkova, Yu. V. (2020). Funktsionuvannia strakhovoho rynku Ukrainy v umovakh pandemii Covid-19.

Horbulin, V. P., & Danyk, Yu. H. (2020). Natsionalna bezpeka Ukrainy: fokus priorytetiv v umovakh pandemii. Visnyk NAN Ukrainy.

Materialy do zvitu rektora Natsionalnoho universytetu «Lvivska politekhnika» Yu. Ya. Bobala na Konferentsii trudovoho kolektyvu 28 sichnia 2021 r. http://www.zvit-rektora.pdf (lpnu.ua)

Informatsiia dlia studentiv ta abituriientiv. http://www.https://lpnu.ua/ikni

V.Hrytsyk Future of Artificial Intelligence: treats and possibility, Proceedings of ITA’2017, INFOS section, Varna. – June, 26-Luly,09. – p. 91-99.

Hrytsyk, V., Grondzal, A., & Bilenkyj, A. (2015, September). Augmented reality for people with disabilities. In 2015 Xth International Scientific and Technical Conference" Computer Sciences and Information Technologies"(CSIT) (pp. 188-191). IEEE.

Hrytsyk V., Nazarkevych M. (2022) Real-Time Sensing, Reasoning and Adaptation for Computer Vision Systems. In: Babichev S., Lytvynenko V. (eds) Lecture Notes in Computational Intelligence and Decision Making. ISDMCI 2021. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies, vol 77. Springer, Cham. P.573-585. https://doi.org/10.1007/978-3-030-82014-5_39

COVID-19 educational disruption and response UNESCO. 2020a, https://en.unesco.org/news/covid-19-educational-disruption-and-response. Last accessed 26 Oct 2020

The Cabinet Ministers of Ukraine Resolution on 11.03.2020 No 211 On prevention of the spread of coronavirus COVID-19 on the territory of Ukraine", https://www.kmu.gov.ua/npasearch?from=11.03.2020to=11.03.2020. (in Ukrainian)

Nazarkevych, M., & Voznyi, Y. (2019). Метод захисту матеріальних носіїв інформації латентними елементами. Електронне фахове наукове видання" Кібербезпека: освіта, наука, техніка", 3(3), 27-41.

Voznyi, Y., Nazarkevych, M., Hrytsyk, V., Lotoshynska, N., & Havrysh, B. (2021). ПРОЕКТУВАННЯ СИСТЕМИ АВТЕНТИФІКАЦІЇ БІОМЕТРИЧНОГО ЗАХИСТУ НА ОСНОВІ МЕТОДУ K-СЕРЕДНІХ. Електронне фахове наукове видання" Кібербезпека: освіта, наука, техніка", 4(12), 85-95.

Nazarkevych, M., Voznyi, Y., & Troyan, O. (2019). УЗАГАЛЬНЕННЯ ФІЛЬТРІВ ГАБОРА НА ОСНОВІ ATEB-ФУНКЦІЙ. Електронне фахове наукове видання" Кібербезпека: освіта, наука, техніка", 4(4), 72-84.

Downloads


Переглядів анотації: 357

Опубліковано

2021-09-30

Як цитувати

Hrytsyk , V. ., & Nazarkevych, M. (2021). ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID’19 НА СТУДЕНТІВ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ В НАЦІОНАЛЬНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”. Електронне фахове наукове видання «Кібербезпека: освіта, наука, техніка», 1(13), 102–112. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2021.13.102112