ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНОВАНИХ МОДЕЛЕЙ КОМП` ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2663-4023.2019.4.2431

Ключові слова:

комп’ютерні мережі, віртуальні моделі, реальне обладнання, інтернет речей; системи керування; вбудовані системи; дистанційні лабораторії; методика викладання.

Анотація

Здійснюється огляд засобів моделювання комп’ютерних мереж з метою створення методики вивчення відповідних дисциплін у ЗВО (закладі вищої освіти). Здійснений аналіз позитивних та негативних властивостей віртуальних та фізичних засобів моделювання комп’ютерних мереж. Зроблено висновок, що найкращими для навчальних закладів є комбіновані моделі, які є досить  бюджетними і дозволяють складати і вивчати практично необмежені топології мереж, а також отримати досвід роботи з реальним фізичним обладнанням. Аналіз засобів віртуального моделювання показує, що в них закладені засоби взаємодії віртуальної мережі з зовнішнім реальним обладнанням. Це дає можливість створити комбіновану платформу, у якій частина моделі є віртуальна а частина реально фізична. Це дозволяє бюджетними засобами швидко створювати моделі великої кількісті мереж і дає змогу студентам отримати досвіт роботи з апаратними засобами в умовах наближеним до реальних промислових мереж.  Платформу комбінованого моделювання дуже зручно використовувати для дослідження систем з «Інтернету речей». Вона допомагає під час проектування моделювати і дослідити реальні системи керування великою кількості віртуальних «Розумних речей», які представлені в новому симуляторі Cisco Packet Tracer 7.0. Цими віртуальними речами можна керувати з зовнішніх засобів реального світу через ноутбуки, планшети і т.і. Створювати для цього реальні програми керування і відповідні програмні засоби і налаштовувати їх в умовах максимального наближення до реальності. Нові технології моделювання є підґрунтям для виникнення нових методика навчання, які використовуються у Київському університеті імені Б. Грінченка.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Grigoriev V.M., Virtual laboratory on computer networks. Dnepropetrovsk, 2011. Available: http://muff.kiev.ua/files/books/VirtualLaboratoryforcomputernetworksGrigoriev.pdf

Concept of IoT (Internet of thing) on Cisco Packet Tracer. Available: http://telecomacadmey.com/concept-iot.

Andrea Finardi IoT Simulations with Cisco Packet Tracer. Available: https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/150158/Andrea%20Finardi%20%20Master%20of%20Engineering%20%20Information%20technology.pdf?sequence=1&isAllowed=y.

GNS3 and Cisco Packet Tracer Student applications. Available: https://upweek.ru/prilozheniya-gns3-i-cisco-packet-tracer-student-chto-nam-stoit-set-postroit-narisuem-budem-zhit.

Olkov E. Fundamentals of gns3. Connect gns3 to the real network. Available: http://blog.netskills.ru/2015/12/12-gns3-connect-realnetwork.html .

How to make a router from a computer? Available: http://provider.net.ru/static/kak-iz-kompyutera-sdelat-router

Azure IoT Center. Available: https://azure.microsoft.com/en-ru/services/iot-hub/

Internet of things: Arduino in conjunction with the cloud Alexey Sommer. Available:: https://habr.com/ru/company/microsoft/blog/343450/

Organizational Computing Systems. Iot in cisco packet tracer. Rosumniy dim. Available: http://nickshevtsov.blogspot.com/2017/11/iot-cisco-packet-tracer.html

Edge Интернета вещей Azure. Available: https://azure.microsoft.com/ru-ru/services/iot-edge /

Abramov V.O., Klimenko S.Yu. Bazi tekhnologii ї komp'nyuterny leastzh: primary school. - K .: Kiev. Univ. B. Grinchenko, 2014.p. 264.

V. O. Abramov and O. S. Lytvyn, “Methodological Aspects of the Internet of Things Disciplines Study”, Cybersecurity: Education, Science, Technique, vol. 1, no. 1, pp. 73-85, Sep. 2018. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2018.1.7385

Downloads


Переглядів анотації: 755

Опубліковано

2019-06-27

Як цитувати

Abramov, V. (2019). ЗАСТОСУВАННЯ КОМБІНОВАНИХ МОДЕЛЕЙ КОМП` ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ. Електронне фахове наукове видання «Кібербезпека: освіта, наука, техніка», 4(4), 24–31. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2019.4.2431