ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ РОБОТИ ТЕЛЕКОНФЕРЕНЦІЇ НА МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЯХ

Ключові слова: цілісність, доступність, телеконференція, VoIP, якість відеосигналу, якість обслуговування, QoS

Анотація

В статті розглянута проблема забезпечення доступності та цілісності безпроводових абонентів у стільникових та інших безпроводових корпоративних мережах. Метою статті є визначення порогових значень для моменту зриву передавання відеосигналу, кількісні параметри, артефакти і кількість помилок для зображення. Показати залежність цілісність даних, переданих в режимі реального часу, від характеристик середовища. Для оцінки якості відеоінформації були застосовані два підходи: якісний (оцінка розпізнавання зображення) і кількісний (вимірювання кількості помилок). Оскільки програма для проведення дослідження була написана на мові програмування Kotlin, то була потрібна бібліотека написана на Java або Kotlin. Після проведення пошуку бібліотеки виявилося, що бібліотек які задовольняють таким параметрам як: надійність, актуальність та наявність документації, лише три: Jaffree, Xuggler і VLCJ. Після збору інформації було встановлено, що найпоширенішими розширеннями екрану для настільних комп’ютерів є 1366×768 і для телефонів — 360×640. Виявилася помилка, що протокол RTP не підтримував більше одного підключення. Також протокол RTSP не зміг пройти дослід на інших кодеках крім MP4V, дослід припинявся раніше ніж потрібно без помилки, судячи по показникам причиною цьому була дуже велика загрузка процесора. Всі інші протоколи успішно пройшли дослід і були отримані результати. Під час проведення дослідів, ми зіткалися з різними аномаліями відео. сама найгірша була, проблема з відтворення відео у кодека MJPG. Також були виявлені інші аномалії: затримка кадрів, некоректне відмальовування кадрів, білий шум і білий шум в перемішку з кадрами. Добре видно як до 128 кбіт/с досліди проходять успішно, а потім починаються припинення відеопотоку без інформації про помилку. За результатами дослідів найкраще себе проявляє кодек H.264

Посилання

Winkler, S. (2005). Digital Video Quality. John Wiley & Sons Ltd,. https://doi.org/10.1002/9780470024065.

Buriachok, V. L., & Sokolov, V. Y. (2019). Methods of Ensuring the Security and Functional Security of Wireless Infrastructure based on Hardware Separation of Subscribers: Monograph. Borys Grinchenko Kyiv University.

Sokolov, V., Vovkotrub, B., & Zotkin, Y. (2019). Comparative Bandwidth Analysis of Lowpower Wireless IoT-Switches. In Cybersecurity: Education, Science, Technique (Issue 5, pp. 16–30). Borys Grinchenko Kyiv University. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2019.5.1630.

Sokolov, V. Y. (2018). Comparison of Possible Approaches for the Development of Low-Budget Spectrum Analyzers for Sensory Networks in the Range of 2.4–2.5 GHz. In Cybersecurity: Education, Science, Technique (Issue 2, pp. 31–46). Borys Grinchenko Kyiv University. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2018.2.3146.

Vladymyrenko, M., Sokolov, V., & Astapenya, V. (2019). Research of Stabilityin Ad Hoc Self-Organizated Wireless Networks. In Cybersecurity: Education, Science, Technique (Issue 3, pp. 6–26). Borys Grinchenko Kyiv University. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2019.3.626.

Buriachok, V., Sokolov, V., & Mahyar, T. D. (2020). Research of Caller ID Spoofing Launch, Detection, and Defense. In Cybersecurity: Education, Science, Technique (Vol. 3, Issue 7, pp. 6–16). Borys Grinchenko Kyiv University. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2020.7.616.

Ahonen, T. T. (2012). The State of the Union Blog for Mobile Industry—All the Stats and Facts for 2012. http://communities-dominate.blogs.com/brands/2012/02/the-state-of-the-union-blog-for-mobile-industryall-the-stats-and-facts-for-2012.html.

Molnar, A. (2014). On Better Understanding the Usage of Mobile Phones for Learning Purposes. In Bull IEEE Tech Committee Learn Technol (Vol. 16, Issue 2/3, pp. 18).

Kong, S. C., & Song, Y. (2015). An Experience of Personalized Learning Hub Initiative Embedding BYOD for Reflective Engagement in Higher Education. In Computers & Education (Vol. 88, pp. 227–240). Elsevier BV. https://doi.org/10.1016/j.compedu.

06.003.

Nur, G., Arachchi, H. K., Dogan, S., & Kondoz, A. M. (2012). Seamless Video Access for Mobile Devices by Content-Aware Utility-based Adaptation. In Multimedia Tools and Applications (Vol. 70, Issue 2, pp. 689–719). Springer Science and Business Media LLC. https://doi.org/10.1007/s11042-012-1120-2.

Wang, M., & Shen, R. (2011). Message Design for Mobile Learning: Learning Theories, Human Cognition and Design Principles. In British Journal of Educational Technology (Vol. 43, Issue 4, pp. 561–575). Wiley. https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2011.01214.x.

Chang, Y. L., Hou, H. T., Pan, C. Y., Sung, Y. T., & Chang, K. E. (2015). Apply an Augmented Reality in a Mobile Guidance to Increase sense of Place for Heritage Places. J Educ Technol Soc (Vol. 18, Issue 2, pp. 166–178).

Giannakos, M. N. (2013). Exploring the Video-based Learning Research: A Review of the Literature. In British Journal of Educational Technology (Vol. 44, Issue 6, pp. E191–E195). Wiley. https://doi.org/10.1111/bjet.12070.

Macdonald, I., & Chiu, J. (2011). Evaluating the Viability of Mobile Learning to Enhance Management Training. Canadian Journal of Learning and Technology/La Revue Canadienne de l’Apprentissage et de la Technologie (Vol. 37, Issue 1).

Jumisko-Pyykkö, S., & Häkkinen, J. (2005). Evaluation of Subjective Video Quality of Mobile Devices. In Proceedings of the 13th Annual ACM International Conference on Multimedia - MULTIMEDIA ’05. the 13th Annual ACM International Conference. ACM Press. https://doi.org/10.1145/1101149.1101270.

Molnar, A., El-Haddadeh, R., & Hackney, R. (2013). Facilitating the Adoption of Public Services using High Definition Video: The Case of Primary Education. In Americas Conference on Information Systems. AIS Electronic Library (AISeL).

Hwang, G.-J., Lai, C.-L., & Wang, S.-Y. (2015). Seamless Flipped Learning: A Mobile Technology-Enhanced Flipped Classroom with Effective Learning Strategies. In Journal of Computers in Education (Vol. 2, Issue 4, pp. 449–473). Springer Science and Business Media LLC. https://doi.org/10.1007/s40692-015-0043-0.

Newman, J. (2011). Netflix has Bandwidth Cap Sufferers Covered. http://www.pcworld.com/article/230982/ Netflix Has Bandwidth Cap Sufferers Covered.html.

Tato, T. (2015). Youtube: T-Mobile is Throttling all Video Traffic, Regardless of Binge on Enrollment. http://www.droid-life.com/2015/12/23/t-mobile-youtube-throttling/.

Molnar, A., & Muntean, C. H. (2013). Cost-Oriented Adaptive Multimedia Delivery. In IEEE Transactions on Broadcasting (Vol. 59, Issue 3, pp. 484–499). Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE). https://doi.org/10.1109/tbc.2013.2244786.

Trestian, I., Ranjan, S., Kuzmanovic, A., & Nucci, A. (2012). Taming the Mobile Data Deluge With Drop Zones. In IEEE/ACM Transactions on Networking (Vol. 20, Issue 4, pp. 1010–1023). Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE). https://doi.org/10.1109/tnet.2011.2172952.

Edward, T. (2015). Youtube Ranking Factors: Getting Ranked in the Second Largest Search Engine. http://searchengineland.com/youtube-ranking-factors-getting-ranked-second-largest-search-engine-225533.

Helft, M. (2009). Is Youtube the Next Google? https://www.nytimes.com/2009/01/

/technology/18iht-ping.1.19448468.html.

Deb, S. (2011). Effective Distance Learning in Developing Countries using Mobile and Multimedia Technology. Int J Multimedia Ubiquitous Eng (Vol. 6, Issue 2, pp. 33–40).

Wang, M., Shen, R., Novak, D., & Pan, X. (2009). The Impact of Mobile Learning on Students’ Learning Behaviours and Performance: Report from a Large Blended Classroom. In British Journal of Educational Technology (Vol. 40, Issue 4, pp. 673–695). Wiley. https://doi.org/10.1111/j.1467-8535.2008.00846.x.

Gregson, J., & Jordaan, D. (2009). Exploring the Challenges and Opportunities of m-Learning within an International Distance Education Programme. In Mobile Learning: Transforming the Delivery of Education and Training (pp. 215–246).

Rekkedal, T., & Dye, A. (2007). Mobile Distance Learning with PDAs: Development and Testing of Pedagogical and System Solutions Supporting Mobile Distance Learners. In The International Review of Research in Open and Distributed Learning (Vol. 8, Issue 2). Athabasca University Press. https://doi.org/10.19173/irrodl.v8i2.349.

Dye, A., & Rekkedal, T. (2008). Enhancing the Flexibility of Distance Education Through Mobile Learning. In The European Consortium for the Learning Organisation, ECLO–15th International Conference. Budapest.

Shen, R., Wang, M., Gao, W., Novak, D., & Tang, L. (2009). Mobile Learning in a Large Blended Computer Science Classroom: System Function, Pedagogies, and Their Impact on Learning. In IEEE Transactions on Education (Vol. 52, Issue 4, pp. 538–546). Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE). https://doi.org/10.1109/te.2008.930794.


Переглядів анотації: 25
Завантажень PDF: 18
Опубліковано
2022-01-03
Як цитувати
Byts, A., Sokolov, V., Mazur, N., Kozachok, V., & Bessalov, A. (2022). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНИХ ПАРАМЕТРІВ РОБОТИ ТЕЛЕКОНФЕРЕНЦІЇ НА МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЯХ. Електронне фахове наукове видання "Кібербезпека: освіта, наука, техніка", 2(14), 68-86. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2021.14.6886