МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2663-4023.2024.24.196204

Ключові слова:

інформаційна технологія; інформаційна модель; процес формування компетентностей; компетентність; здобувачі вищої освіти

Анотація

У статті розглядається актуальна проблема інтеграції інформаційних технологій у процес навчання для формування компетентностей здобувачів вищої освіти. Автори ставлять за мету дослідити можливості застосування інформаційних технологій для оптимізації освітнього процесу, сприяючи ефективному розвитку фахівців, здатних адаптуватися до сучасних вимог ринку праці. Значний акцент у статті робиться на аналізі існуючих підходів до формування компетентностей і розробці інформаційної моделі, яка б інтегрувала в себе сучасні досягнення в галузі інформаційних технологій. Автори пропонують модель, що включає в себе використання нейромереж та інших інноваційних технологій, які можуть сприяти індивідуалізації навчального процесу та забезпечити високий рівень залучення здобувачів вищої освіти. Результати дослідження показують, що інтеграція розробленої інформаційної технології може значно підвищити якість освіти, сприяючи формуванню необхідних компетентностей у здобувачів вищої освіти. Автори також наголошують на важливості синергії між освітнім процесом, потребами ринку праці та державною підтримкою в цьому напрямку. Стаття сприяє подальшому розвитку наукових досліджень в області інформаційних технологій у освіті та може слугувати основою для практичної реалізації інноваційних освітніх програм, спрямованих на формування висококваліфікованих фахівців, здатних відповідати сучасним вимогам роботодавців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

The use of ICT in the educational process. (n. d.). http://58.sadok.zt.ua/zrostayemo-profesijno-vykorystannya-ikt-v-osvitnomu-proczesi/

Kovaliuk, T. V. (2017). Harmonization of requirements of professional and educational IT standards to the competencies of graduates of IT specialties of higher education institutions. Bulletin of Lviv Polytechnic National University. Series: Information systems and networks, 872, 229–240.

Gurevych, R. S, Kademia, M., & Koziar, M. (2012). Information and communication technologies in the professional education of future specialists. SPOLOM.

Desiatko, A., Khorolska, N., & Chubaievskyi, V. (2024). Cognitive technology for the formation of competencies of students in the study of natural science subjects. Electronic Professional Scientific Journal «Cybersecurity: Education, Science, Technique», 3(23), 237–245. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2024.23.237245

Buriachok, V., Korshun, N., Shevchenko, S., & Skladannyi, P. (2020). Application of ni multisim environment in the practical skills building for students of 125 “cybersecurity” specialty. Electronic Professional Scientific Journal “Cybersecurity: Education, Science, Technique”, 1(9), 159–169. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2020.9.159169

Kryvoruchko, O. V. (2022). Modeling the process of forming the competencies of IT specialists. Integrated quality assurance of technological processes and systems (QAQAPS - 2022): abstracts of the XII International Scientific and Practical Conference, 2.

Freese, M., Teichrew, A., Winkelmann, J., Erb, R., Ullrich, M., & Tremmel, M. (2023). Measuring teachers’ competencies for a purposeful use of augmented reality experiments in physics lessons. Frontiers in Education, 8. https://doi.org/10.3389/feduc.2023.1180266

Chadha, P., Devi, N., & Upadhaya, G. (2022). Finding the linkage between Entrepreneurial Competencies and Entrepreneurial Intention of Students’: An Attestation from Kashmir, North India. Acta Universitatis Bohemiae Meridionalis, 25(2), 52–66. https://doi.org/10.32725/acta.2022.008

Hagenkötter, R., Nachtigall, V., Rolka, K., & Rummel, N. (2024). Mathematical hands-on experimentation as a possibility to engage students in authentic modeling with data. Reasoning with data models and modeling in the big data era: Minerva School 2022.

Stephen, J. S. (2024). Student Competencies for Online Learning. Academic Success in Online Programs, 59–76. https://doi.org/10.1007/978-3-031-54439-2_5

Kiesler, N. (2024). Modeling Programming Competency: A Qualitative Analysis. Springer Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-47148-3

Downloads


Переглядів анотації: 2

Опубліковано

2024-06-26

Як цитувати

Криворучко, О., & Захаров, Р. (2024). МОДЕЛЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ . Електронне фахове наукове видання «Кібербезпека: освіта, наука, техніка», 4(24), 196–204. https://doi.org/10.28925/2663-4023.2024.24.196204

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають